اعلام جوایز مدال آوران رقابت های جهانی آلبانی/ فدراسیون کشتی بازهم میلیاردی پاداش می دهد!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 11:55
فدراسیون کشتی مبلغ پاداش های کسب مدال در رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی بعد از حضور علیرضا دبیر سنتی را در سال های اخیر نهادینه کرده که بعد از هر مسابقه جهانی به مدال آوران پاداش های قابل توجهی اهدا می شود.

برای المپیک 2024 پاریس اوج این اتفاق بود که فدراسیون کشتی در کنار کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جزو اهداکنندگان جوایز میلیاردی بود و به طلایی های المپیک 6 میلیارد پاداش داد. 

حالا در آستانه مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فدراسیون کشتی از اهدای جوایز قابل توجه به مدال آوران این رویداد خبر داده است. 

مبلغ پاداش اهدایی فدراسیون کشتی به مدال آوران مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی به شرح زیر است:
- مدال طلا: یک میلیارد تومان وجه نقد به همراه 30 میلیون تومان حقوق ماهیانه
- مدال نقره: 500 میلیون تومان وجه نقد به همراه 20 میلیون تومان حقوق ماهیانه
- مدال برنز: 300 میلیون تومان وجه نقد به همراه 15 میلیون تومان حقوق ماهیانه

فدراسیون برای اولین بار در سال 1401 و از رقابت های جهانی صربستان اقدام به دادن پاداش قهرمانی و حقوق ماهیانه به مدال آوران کشتی کرد و این روند تاکنون ادامه دارد.

بر این اساس به مدال آوران 3 رقابت جهانی 2021، 2022 و 2023 پاداش اهداء شده، ضمن اینکه به مدال آوران کشتی در المپیک پاریس نیز برای اولین بار مبالغ میلیاردی اهداء شد که پاداش طلایی ها شش میلیارد و دویست میلیون تومان بود.

این پاداش جدا از جوایز مصوب از سوی وزارت ورزش و جوانان است که به مدال آوران اهداء می شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.