غلامپور در استقلال ماندگار می‌شود؟/ احتمال حضور دستیار نکونام در کادرفنی موسیمانه

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 11:55
به احتمال فراوان بهزاد غلامپور در کادرفنی استقلال ماندگار است و به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن حضور پیتسو موسیمانه سرمربی آفریقایی در استقلال، این سرمربی دستیاران خارجی خود را نیز به باشگاه معرفی کرده و همراه خودش به ایران خواهند آمد.

موسیمانه در بین نفراتی که برای همکاری با استقلال به باشگاه اعلام کرده، مربی دروازه‌بان ها دیده نمی‌شود تا فضا برای ماندگار شدن بهزاد غلامپور در استقلال مهیا باشد.

غلامپور که در سال‌های گذشته و در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی و جواد نکونام هم در کادرفنی استقلال حضور داشت، حالا احتمالا با حضور موسیمانه نیز به عنوان مربی گلرها به کارش ادامه می دهد تا دروازه‌بان‌های استقلال را آماده بازی های حساس کند.

سهراب بختیاری‌زاده نیز قرار است به عنوان دستیار ایرانی سرمربی آفریقایی در کادرفنی بماند و احتمالا بهزاد غلامپور نیز دیگر مربی ایرانی کادرفنی موسیمانه خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.