تنه به تنه باتجربه‌های پرسپولیس: شادترین قاب دوحه

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 11:55
وحید امیری و سروش رفیعی، با اعتماد به نفس بالا آماده تقابل حساس با السد می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس شب گذشته نخستین تمرین خود در دوحه را برای تقابل با السد قطر انجام داد و گاریدو به مرور کارهای تاکتیکی برای این دیدار حساس در لیگ نخبگان پرداخت.

دو بازیکن مورد علاقه گاریدو که در اغلب بازی‌ها فیکس بوده‌اند، وحید امیری و سروش رفیعی هستند که علی‌رغم اینکه دو تا از مسن‌ترین بازیکنان اسکواد پرسپولیس هستند، عملکرد راضی کننده‌ای برای سرمربی اسپانیایی داشته‌اند‌.

امیری و سروش که تجربه‌های آسیایی بسیار بالایی دارند و بارها با ستاره‌های قدیمی السد برخورد داشته‌اند، بدون استرس و با اعتماد به نفس بسیار بالا آماده این تقابل حساس می‌شوند‌.

دو بازیکن باتجربه پرسپولیس شادترین قاب تمرین سرخپوشان در دوحه را رقم زدند و با چهره‌ای خندان تنه به تنه هم می‌دویدند. این چهره‌های شاد می‌تواند آرامش زیادی به بازیکنان کم‌ تجربه‌تر پرسپولیس در عرصه رقابت‌های باشگاهی در آسیا منتقل بکند. به نظر می‌رسد امیری و سروش همانند بازی‌های قبلی در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار بگیرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.