عکس| خوش‌آمدگویی خسرو حیدری به پیتسو موسیمانه

خبرآنلاین شنبه 28 مهر 1403 - 12:06
خسرو حیدری سرمربی امیدهای استقلال و پیشکسوت این تیم، با انتشار استوری به پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال خوش آمد گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خسرو حیدری بازیکن سابق تیم استقلال و سرمربی امیدهای این تیم با انتشار یک استوری به پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید باشگاه استقلال خوش آمد گفت.

پیتسو موسیمانه، سرمربی اهل افریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال انتخاب شد. این سرمربی پس از شکست شب گذشته تیم استقلال مقابل ذوب آهن معرفی شد.

خسرو حیدری در استوری خود نوشت:

آقای موسیمانه به ایران و بزرگ‌ترین باشگاه آن خوش‌آمدی، به استقلالی که در آسیا همواره از بزرگان بوده خوش‌آمدی و برایت آرزوی موفقیت داریم. موفقیت شما مساوی است با موفقیت و خوشحالی چهل میلیون هوادار که این تیم مهم‌ترین مسئله زندگی‌شان است. در این راه سخت، شما حمایت و کمک تمامی هواداران از جمله ما پیشکسوتان استقلال را دارید، برایت در استقلالِ بزرگ و پرافتخار آرزوی موفقیت داریم. آقای سرمربی چون خودم تجربه حضور به‌عنوان مربی و بازیکن در این باشگاه بزرگ را دارم یقین دارم ایران و استقلال یکی از لذت بخش ترین تجارب زندگی شما می‌شود.

شروع کن مرد پرافتخار...

عکس| خوش‌آمدگویی خسرو حیدری به پیتسو موسیمانه

بیشتر بخوانید:

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.