مردم در بانک ملی سرگردان شدند! / ماجرا چیست؟

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 12:07
رکنا اقتصادی: برخی از اهالی شهرستان ایذه طی تماس با خبرنگار رکنا از خدمات دهی بانک ملی شعبه مرکزی این شهر ابراز گلایه مندی کردند.
مردم در بانک ملی سرگردان شدند! / ماجرا چیست؟

به گزارش رکنا، برخی از اهالی شهرستان ایذه طی تماس و ابراز گلایه مندی از عدم خدمات دهی مناسب بانک ملی مرکزی شهرستان ایذه به مراجعه کنندگان، به خبرنگار رکنا گفتند: متاسفانه افرادی که قصد انتقال پول به بانک های دیگر را دارند به اجبار وادار به انتقال درون بانکی می شوند.

آنها افزودند: به بهانه های مختلف مثل شماره شبا اشتباه است، حساب قطع است و بهانه هایی از این دست، به صورت خودسرانه کد ملی مردم را استعلام کرده و شماره حساب ملی شخص مقابل را به شخص واریز کننده اعلام می کنند که اینجا حساب دارد و بهتر است به این حساب واریز کنید، در آخرین مورد نیز از امضای فرم خودداری کرده و به درگیری لفظی کشید.

یکی از کسبه بازار ایذه در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: متاسفانه در یک مورد به صورت خودسرانه به یک حساب غیر فعال پول ارسال کرده و ما به دلیل همین اقدام با طرف حساب به مشکل برخوردیم. کما اینکه از آگاهی افراد سو استفاده می کنند و همین موضوع باعث بروز مشکل و آزار مشتریان شده است.

در ادامه پیگیری ها، اسماعیل یوسفی، مدیرکل بانک ملی استان خوزستان به خبرنگار رکنا گفت: پیگیری کردیم، چنین مواردی نبوده و بانک های ما به دوربین پایش مجهز هستند و ما تکذیب می کنیم.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.