نوار غزه محل عملیات این گردان شد

اقتصادنیوز شنبه 28 مهر 1403 - 12:11
اقتصادنیوز: در دو هفته کشتار و جنایت‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه حدود ۴۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد بولدوزر نیروهای رژیم صهیونیستی را با راکت و تانک مرکاوا را با بمب در غرب اردوگاه جبالیا هدف قرار داد.

اردوگاه جبالیا بیش از ۲ هفته است که توسط نیروهای رژیم صهیونیستی محاصره و تحت حملات شدید قرار دارد. طی دو هفته کشتار و جنایت‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش المیادین، نیروهای شهید عمرالقاسم نیز اعلام کرد تجمع سربازان دشمن صهیونیستی را در جنوب محور نتزاریم با خمپاره هدف قرار داد.

با وجود جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم و مقاومت فلسطین از جمله ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه، مقاومت فلسطین به عملیات‌های خود و رویارویی با نیروهای صهیونیست ادامه می‌دهد.

جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه که از هفت اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده است، تاکنون بیش از ۱۴۱ هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است و ده‌ها کودک و فرد مسن نیز بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید