31 دانش آموز یک مدرسه در خراسان شمالی دچار گازگرفتگی شدند/ آموزش و پرورش: انتشار گاز در فضای مدرسه نبود، در حیاط شرکت گاز بود/ مدارس اطراف تخلیه شدند

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 12:18
استنشاق گاز سمی در نزدیکی یکی از مدارس شهرستان سملقان استان خراسان شمالی، منجر به مسمومیت ۳۱ دانش‌آموز و بستری شدن آن‌ها در بیمارستان شد. به‌دلیل این حادثه، مدارس همجوار نیز تخلیه و تعطیل شدند.
31 دانش آموز یک مدرسه در خراسان شمالی دچار گازگرفتگی شدند/ آموزش و پرورش: انتشار گاز در فضای مدرسه نبود، در حیاط شرکت گاز بود/ مدارس اطراف تخلیه شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، استنشاق گاز، ۳۱ دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان سملقان استان خراسان شمالی را روانه بیمارستان کرد.

فرماندار شهرستان سملقان اعلام کرد که این دانش‌آموزان بر اثر استنشاق گاز «مرکاپتان» مسموم شده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری هستند.

امین فلاح کوشکی، مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: «۳۱ دانش‌آموز مسموم‌شده از یک مدرسه هستند و انتشار گاز در فضای مدرسه نبوده، بلکه این حادثه در حیاط شرکت گاز رخ داده است.»

وی تأکید کرد که پیگیری این ماجرا توسط رئیس آموزش و پرورش استان در حال انجام است.

سعیدی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان، نیز به رکنا اعلام کرد: «به‌دلیل انتشار این گاز و خطر مسمومیت سایر دانش‌آموزان، تمامی مدارس اطراف تخلیه و تعطیل شدند.»

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.