فوری | خبر خوش همراه با افزایش حقوق کارگران و کارمندان + جزییات

گسترش نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 12:40
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: قسمت اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ برای بررسی افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و افزایش سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران به مجلس می‌رود.

توحید شیریزاد در این باره اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ که شامل جداول کلی و تبصره‌ها است را ابتدای آبان تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

وی افزود: در این لایحه بودجه نکات عمده و مهمی مثل افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و افزایش ۱۰۰ درصدی معافیت‌های مالیاتی حقوق کارکنان لحاظ شده است. پس از تعیین تکلیف نهایی و قطعی شدن آن در مجلس، جزئیات موارد مذکور تشریح خواهد شد.

شیریزاد ادامه داد: در مورد افزایش حقوق کارکنان و معافیت مالیاتی آنچه که در این لایحه قابل توجه است، تغییر سقف معافیت مالیاتی حقوق بگیران است. سال گذشته سقف معافیت مالیاتی ۱۲ میلیون تومان تعیین شده بود که بر اساس دستور رئیس جمهوری این معافیت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده و مجموع درآمد حقوق بگیران تا ۲۴ میلیون تومان معاف از مالیات خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز بیان کرد: با توجه به اینکه سال اول اجرای قانون برنامه هفتم توسعه را در پیش داریم، سایر نکات‌ ریز در مورد درآمدهای مالیاتی و اینکه به چه شکلی خواهد بود، درآمدهای نفتی و درآمدهای دیگر، نحوه هزینه کرد و سایر سیاست‌هایی که مورد توجه تبصره است، با تفسیر بیشتری اعلام خواهد شد.

کدخبر: 338400

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.