کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد!

افکار نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 12:51
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود درباره پرونده دادخواست تغییر رای را اعلام کرد.

کمیته استیناف آرای خود را درباره چهار پرونده مطروحه اعلام کرد که به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب‌آهن اصفهان  نسبت به رای کمیته انضباطی که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 49 میلیارد و 500 هزار ریال جریمه نقدی به دلیل نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت مهلت مقرر نسبت به ثبت قرارداد 16 بازیکن موضوع ماده 30 دستورالعمل حاکم بر قراردادها و بودجه باشگاه های لیگ برتر صادر شده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند نشده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌شود. رای صادره قطعی است.

* درباره استیناف باشگاه آریو اسلامشهر نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات رسمی خانگی به دلیل تخلفات تماشاگران فحاشی به تیم مقابل و داور و پرتاب بطری آب و سوء رفتار تیمی ناشی از 5 اخطار صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، بعمل نیامده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌شود. رای صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب‌آهن اصفهان به طرفیت آقای نورمحمدی با وکالت آقای علی صمیمی  نسبت به کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 19 میلیارد و 734 میلیون  ریال به عنوان اصل خواسته و پرداخت مبلغ 75 میلیون و 852 هزار و 100 ریال هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده، صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده است، مستنداً به ماده 17 آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌شود. این رأی قطعی است.

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای سهیل صحرایی بازیکن تیم پرسپولیس تهران به یک میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر به دلیل رفتار غیر ورزشی که سبب تحریک هواداران تیم مقابل شد، صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد کند، به عمل نیامده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با تعدیل مبلغ جریمه نقدی به سی میلیون تومان تایید و اعلام می‌شود. رای صادره قطعی است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.