۷۰۰پرونده شکایت مردمی در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد

خبرگزاری مهر شنبه 28 مهر 1403 - 12:55
همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رسیدگی به بیش از ۷۰۰ شکایت مردمی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح این تعداد شکایت نشان دهنده اعتماد مردم استان و بزرگترین سند افتخار و نقطه قوت تعزیرات حکومتی در انجام بهتر وظایف محسوب می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: اصل سرعت در تمام رسیدگی‌های سازمان تعزیرات حکومتی حاکم است و شعبات تعزیرات حکومتی همدان در کنار توجه ویژه به صدور آرای متقن و عادلانه که مورد تاکید دکتر فرهادی ریاست جدید سازمان تعزیرات قرار دارد، تلاش می‌کنند پرونده‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف کنند و به همین دلیل شهروندان تمایل بیشتری دارند که کلیه شکایات خود از اصناف و کسبه را از طریق تعزیرات حکومتی پیگیری کنند.

وی افزود: از دیگر دلایل رغبت شهروندان برای مراجعه به تعزیرات، علاوه بر سریع و دقیق بودن رسیدگی‌های تعزیراتی، رایگان بودن طرح شکایت در تعزیرات حکومتی است به نحوی که از ابتدا تا مرحله اجرای حکم صادره هیچ هزینه‌ای از آنها دریافت نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در پایان اظهار داشت: افرادی که از وقوع تخلفات صنفی متحمل ضرر و زیان مالی شده‌ اند می‌توانند علاوه بر مراجعه به اتاق اصناف، اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت، سامانه‌های اینترنتی ۱۳۵ و ۱۲۴ و یا با حضور در ادارات تعزیرات حکومتی شکایات خود را از اصناف ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن رأی قانونی صادر شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.