کروس در 7-1 برزیل شاهکار کرد/ بهترین بازی همه عمر کروس برای رئال نبود!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 13:12
لوتار ماتیوس در مورد بهترین بازی تمام دوران حرفه ای کروس ادعای جالبی مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق فوتبال آلمان معتقد است که "پیروزی 7-1 مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 2014، بهترین بازی دوران حرفه ای کروس بود."

لوتار ماتئوس فهرست شخصی خود از 10 بازیکن برجسته آلمانی را در مصاحبه با اسپورت بیلد گفت، جایی که فرانتس بکن باوئر را بهترین بازیکن تاریخ آلمان معرفی کرد و تونی کروس، بازیکن سابق رئال مادرید را نیز برجسته کرد.

2096775

ماتئوس قیصر فقید را بهترین بازیکن تاریخ المان می داند و گفت او کاپیتان و رهبر به دنیا آمده بود و بازیکن و نیز یک مدیر کاریزماتیک بود: «فرانتس بهترین سفیری است که آلمان تا به حال داشته است، و نه تنها در ورزش که در همه زمینه ها.»

در فهرست ده بازیکنی که ماتئوس انتخاب کرده و خودش در آن حضور ندارد، گرد مولر، میروسلاو کلوزه، اووه زیلر، مانوئل نویر، فیلیپ لام، تونی کروس، آندریاس برمه، فریتز والتر و گونتر نتزر دیده می شوند.

2096774

ماتئوس در مورد کروس که در پایان فصل قبل بازنشسته شد، گفت: «تونی مرد برجسته در مرکز زمین در جام جهانی 2014 بود و با درخشش بی نظیر او توانستیم قهرمان شویم. معتقدم پیروزی 7-1 مقابل برزیل در نیمه نهایی بهترین بازی دوران حرفه ای او بود. او در یورو 2024 اعتماد به نفس یولیان ناگلزمن را به او بازگرداند و با سبک بازی خود تیم را رهبری کرد. این امر هیجان هواداران آلمانی را برانگیخت. علاوه بر این، موفقیت های او در سطح باشگاهی رشک برانگیز است، شش قهرمانی در لیگ قهرمانان فوق العاده است و او اکنون چهره برجسته آلمان در سراسر جهان است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.