گزینه مدنظر پرسپولیس سرمربی استقلال شد!+فیلم

افکار نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 13:17
پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال است که در تابستان مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته بود.

باشگاه استقلال سرانجام با پیتسو موسیمانه به توافق نهایی رسید و این سرمربی هدایت آبی‌پوشان تهرانی را برعهده گرفت. باشگاه استقلال با این سرمربی روی رقم 1 میلیون و 200 هزار دلار به توافق رسیده است.

اما حالا برخی منابع نزدیک به این سرمربی ادعای جالبی را در خصوص او مطرح کرده‌اند. گویا در تابستان که پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید بود، به سراغ پیتسو موسیمانه رفته و به این مربی هم پیشنهاد داده بود. البته مذاکرات باشگاه پرسپولیس و پیتسو موسیمانه به مرحله دوم نکشید و در همان مرحله اول طرفین به توافق مالی نرسیده و حضور این سرمربی در پرسپولیس منتفی شد.

البته پرسپولیس به سراغ یک سرمربی با خصوصیات مشابه پیتسو موسیمانه رفت و درنهایت خوان کارلوس گاریدو که او هم قهرمانی در جام باشگاه‌های آفریقا را در کارنامه دارد را به خدمت گرفت.

بالاخره پای پیتسو موسیمانه به فوتبال ایران باز شد و او قرار است هدایت یکی از تیم‌های مهم فوتبال ایران یعنی استقلال را برعهده بگیرد.


منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.