فراخوان دریافت ایده‌های نوین در حوزه علوم زمین

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 13:17

فراخوان دریافت ایده‌های نوین در حوزه علوم زمین
به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صداو سیما، درویشی خاتونی گفت: به منظور استفاده از فرایند‌های نوین و ایده‌های خلاقانه از نخبگان، مجموعه‌های دانشگاهی، دانش‌بنیان، پژوهشکده‌ها و اندیشکده‌های تخصصی در حوزه علوم زمین که موجب تحول، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش بازدهی فرایند‌های موجود می‌شوند، برای همکاری دعوت می‌شود.

مجموعه‌های مذکور در صورت دارا بودن نویافته‌ها، روش خلاقانه که مطابق با مقیاس فعالیت حاکمیتی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور یا مورد توافق جامعه بین‌المللی و سازمان‌های زمین‌شناسی دیگر کشور‌ها باشد می‌توانند در حوزه‌های زیر به ارسال طرح، نویافته و ایده خود اقدام کنند.

۱) به‌کارگیری فناوری‌های نوین در حوزه تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی و اکتشافی.
۲) به‌کارگیری فناوری‌های نوین در خصوص مطالعات زمین‌شناسی، زمین‌شناسی دریایی، شناسایی منابع معدنی در دریا، منشایابی و پایش مخاطرات طبیعی، اکتشاف ذخایر معدنی، آنالیز نمونه‌های زمین‌شناسی و اکتشافی.
۳) به‌کارگیری روش‌های نوین در حوزه ژئوفیزیک هوایی، داده‌های طیفی و فراطیفی مورد استفاده در حوزه زمین‌شناسی و اکتشاف و روش‌های نوین تحلیل، پردازش و تفسیر تصاویر ماهواره‌ای جدید.
۴) فعالیت در حوزه تجهیزات دانش‌بنیان.
۵) فعالیت در حوزه تامین، تعمیر و نگهداری از تجهیزات فنی و آزمایشگاهی.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.