زمان تمرین پرسپولیس در دوحه تغییر کرد

خبرورزشی شنبه 28 مهر 1403 - 13:24
با صلاحدید گاریدو ساعت تمرین آخر پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، کاروان پرسپولیس که برای تطابق بیشتر آب و هوایی و برگزاری چند جلسه تمرین در چمن‌های صاف و یکدست ورزشگاه‌های شهر دوحه روز ۲۶ مهر ماه با پرواز چارتر راهی شهر دوحه شده بودند روز قبل اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرده و جلسه دوم تمرین خود را نیز امروز برگزار خواهند کرد.

تمرین امروز پرسپولیس نیز مثل دیروز راس ساعت ۱۸ عصر برگزار می‌شود اما زمان تمرین فردا که آخرین جلسه تمرینی سرخ پوشان خواهد بود تغییر می‌کند.

پرسپولیس فردا قرار است در چمن ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به عنوان زمین اصلی تیم السد تمرین کند و طبق برنامه‌های گاریدو زمان تمرین آخر پرسپولیس در این زمین که محل برگزاری مسابقه با السد هم می‌باشد در همان ساعت برگزاری مسابقه برگزار می‌شود.

پرسپولیس روز ۳۰ مهر ماه به مصاف السد می‌رود و زمان برگزاری این مسابقه ساعت ۱۹.۳۰ خواهد بود و برهمین اساس تمرین فردای پرسپولیس نیز در همان ساعت ۱۹.۳۰ برگزار می‌شود تا سرخ پوشان با شرایط زمین و نور استادیوم و دمای شهر دوحه در آن ساعت آشنا شوند.

پرسپولیس قرار است فردا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با تیم السد برگزار کند.
 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.