نگران بایرن نباشید/ صددرصد با کمپانی قهرمان می‌شویم

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 13:34
مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، پشت ونسان کمپانی ایستاد و از سبک بازی تیم و تاکتیک‌های مربی بلژیکی دفاع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن عمدتا در زمین بر حریفان خود مسلط بوده اما در سه بازی اخیر پیروز نشده است. بسیاری می‌پرسند بایرن آن هویت همیشه برنده خود را از دست داده است؟

مدیر ورزشی باشگاه، مکس ایبرل، در واکنش به این سوال ترجیح داد لبخند بزند و سپس گفت کسی نباید نگران بایرن ونسان کمپانی باشد.

او مطمئناً می‌توانست انتظار یک سؤال دیگر را هم داشته باشد: پرسشی در مورد سبک بازی تهاجمی. سؤال اینجاست که آیا قهرمان سابق آلمان با این رویکرد دچار تباهی شده است؟ این سؤال بی‌دلیل مطرح نشد زیرا بایرن در سه بازی اخیر نتوانسته برنده شود. در مقابل لورکوزن، استون ویلا و فرانکفورت، تیم بهتر بایرن مونیخ بود، اما آنها پیروز نشدند. پس آیا کمپانی باید در سبک بازی تیمش تجدید نظر کند؟

2096780

ایبرل در پاسخ گفت: «ما همیشه می‌دانیم که هیچ تیمی کامل نیست. این وظیفه ماست که جزئیات را بهبود بخشیم. این هدف ما برای ادامه فصل باقی می‌ماند. اما ما 100 درصد باور داریم که با این کادر فنی موفق خواهیم شد. اگر مانند روز بازی با آینتراخت فرانکفورت بازی کنیم، شانس برنده شدن بسیار زیاد خواهد بود. ما به این سبک بازی ادامه خواهیم داد.»

پاسخی که قابل انتظار بود و با اظهارات دیگر افراد مهم باشگاه مانند جاشوا کیمیچ و توماس مولر نیز همخوانی دارد.

ایبرل بعد از دفاع از کمپانی، در مورد تمدید قراردادها نیز گفت: «همه چیز سر جای درستش قرار دارد و ما طبق برنامه پیش می‌رویم. اگر چیزی رسمی شود، اعلام خواهیم کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.