اولین دعوتی تیم اول والیبال جهان معرفی شد

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 13:45
نیکولا گربیچ اولین‌ بازیکن خود را برای تیم ملی والیبال لهستان انتخاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نیکولا گربیچ که بیش از هزار روز است هدایت تیم ملی والیبال لهستان را بر عهده گرفته، علاوه بر دیدن بازی‌ها از طریق تلویزیون هر چند وقت یکبار مسابقات حساس لیگ برتر والیبال لهستان را از نزدیک تماشا می‌کند.

او که چند روز پیش شاهد جدال جذاب آسکو رسوویا و پروجکت ورشو بود، پس از این دیدار‌ اعلام کرد بارتوش بدنورژ دریافت کننده قدرتی باشگاه آسکو رسوویا به تیم ملی والیبال لهستان دعوت خواهد شد.

نیکولا گربیچ که برای المپیک روی نام بارتوش بدنورژ خط قرمز کشیده بود، باز هم در این باره از او دلجویی کرد و گفت: یکی از تصمیمات سخت دوران مربیگری او بوده است. گربیچ همچنین گفت پس از المپیک پاریس بدنورژ به او پیام داده و تبریک گفته است.

نیکولا گربیچ که قرار است بازی امروز زاکسا و سوالکی را از نزدیک ببیند اعلام کرد بارتوش بدنورژ برای مسابقات ملی سال آینده به تیم لهستان دعوت خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.