کمترین موجودی برای بزرگترین رویای قهرمانی فوتبال جوانان ایران

خبرگزاری مهر شنبه 28 مهر 1403 - 13:56
تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران با کمترین میزان حضور بازیکنان دعوت شده به اردو ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم فوتبال جوانان ایران پس از صعود به عنوان صدرنشین گروه G مقدماتی جام ملت‌های آسیا در حالی از ۲۳ مهرماه آغاز شد که حسین عبدی سرمربی این تیم تاکید زیادی روی حضور حداکثری نفرات دعوت شده به اردو داشت.

با این حال اردوی جوانان زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان نزدیک به ۱۵ غایب از باشگاه‌هایی نظیر فولاد خوزستان، استقلال تهران، ملوان بندر انزلی و پرسپولیس دارد تا این تیم بار دیگر با معضل کمبود بازیکن دست و پنجه نرم کند.

سرمربی جوانان ایران که رؤیای قهرمانی با این تیم در جام ملت‌های آسیا که بهمن ماه سال جاری به میزبانی چین است را در سر می‌پروراند نسبت به عدم همکاری باشگاه‌ها اصلا راضی نیست تا با کمترین نفرات تیمش را آماده کند.

سرمربی جوانان ایران در گفت و گو با مهدی تاج رئیس فدراسیون دغدغه خود را نیز به او گفته تا او بتواند راهکاری برای تعامل هرچه بیشتر مربیانی همچون یحیی گل محمدی در فولاد و مازیار زارع در ملوان پیدا کند تا آنها نفرات خود را در اختیار جوانان فوتبال کشور قرار دهند.

اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در حالی تا اول آبان ماه ادامه دارد که بعید است باشگاه‌ها در روزهای پایانی اقدام به آزاد کردن بازیکنان خود کنند تا عبدی از حالا منتظر تصمیم گیری جدی فدراسیون برای برخورد با باشگاه‌هایی که همراهی نمی‌کنند باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.