​لغو اعزام تیم صحرانوردی ایران به قهرمانی آسیا

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 13:58
رکنا: تیم ملی دوی صحرانوردی به دلیل صدور دیرهنگام ویزا لغو شد.
​لغو اعزام تیم صحرانوردی ایران به قهرمانی آسیا

به گزارش رکنا ، فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی آسیا در حالی روز یکشنبه (۲۹ مهرماه) در هنگ کنگ برگزار می‌شود که تیم ملی ایران با وجود پیگیری‌های فدراسیون به خاطر صدور دیرهنگام روادید در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند.

در خبری که سایت رسمی روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی منتشر کرده، آمده است: «با وجود تلاش‌هایی که برای حضور تیم ملی صحرانوردی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا صورت گرفت اما روز پنجشنبه سفارت هنگ‌کنگ اعلام کرد که روادید اعضای تیم آماده صدور است و فدراسیون می‌تواند پول روادید را پرداخت کند.

با توجه به اعلام سفارت در فاصله کمتر از سه روز مانده به شروع رقابت‌ها، هیات اجرایی فدراسیون دوومیدانی روز پنجشنبه (۲۶ مهرماه) موضوع اعزام تیم ملی صحرانوردی به رقابت‌های قهرمانی آسیا با در نظر گرفتن شرایطی که برای روادید پیش آمده را بررسی کرد و در نهایت حکم به لغو سفر داد.

فدراسیون دوومیدانی از زمان اعلام اسامی به سفارت هنک کنگ، سه بار اقدام به رزرو بلیت کرد اما در نهایت با استناد به اینکه صرفا حضور در مسابقه هدف فدراسیون نیست و ورزشکاران باید با شرایط خوب و آماده در یک رویداد حاضر باشند، تصمیم به لغو این سفر گرفت.  

در صورت اعزام، ملی‌پوشان چند ساعت مانده به مسابقه به محل برگزاری رقابت‌ها می‌رسیدند که با این شرایط امکان ارائه عملکرد خوب را نداشتند، به همین خاطر تصمیم بر این شد که این سفر انجام نشود.»

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.