خون شهید سنوار، قهرمانانی چون خودش را پرورش می‌دهد

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 14:17

خون شهید سنوار، قهرمانانی چون خودش را پرورش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، عباس علی آبادی، وزیر نیرو در پیامی شهادت شهید یحیی سنوار فرمانده جنبش حماس را به مردم فلسطین، رهبر انقلاب و تمامی آزادی خواهان جهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام وزیر نیرو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مبارز نستوه و جان برکف و فرمانده دلاور جنبش حماس، شهید یحیی سنوار که سال‌ها در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی جان و مال خود را تقدیم کرد و در نهایت نیز به آرزوی دیرین خود رسید، بار دیگر چهره پلید و جنایتکار صهیونیست‌ها را در منظر افکار عمومی جهانیان به تصویر کشید.
 اشغالگران قدس از این واقعیت انکارناپذیر غافل هستند که خون عزیزانی مانند شهید سنوار به تقویت محور مقاومت و تکثیر قهرمانانی، چون او منجر خواهد شد و انجام این اقدامات تروریستی حاصلی جز تسریع در روند نابودی اسرائیل نخواهد داشت.
اینجانب شهادت مظلومانه شهید سنوار را به مردم عزیز و غیرتمند فلسطین، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.