مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ویژه پرسپولیس - السد + فیلم

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 14:26
رکنا: مرتضی پورعلی گنجی احتمالا انتخاب گاریدو برای زوج گولسیانی برابر السد خواهد بود.
مرتضی پورعلی گنجی بازیکن ویژه پرسپولیس - السد + فیلم

به گزارش رکنا، درست یک سال از دوری مرتضی پورعلی‌گنجی از ترکیب اصلی پرسپولیس گذشته است. بازیکنی که یحیی گل‌محمدی حساب زیادی برای سال دوم حضورش روی او باز کرده بود اما نتوانست از او استفاده کند و حالا به نظر می‌رسد که قرار است بازیهای خوبش سهم گاریدو شود. 

مرتضی پورعلی گنجی درست یک سال پیش در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ در بازی تدارکاتی تیم ملی با قطر دچار مصدومیت سختی شد و با دومین پارگی رباط صلیبی در دوران فوتبالش یک سال از میادین دور شد.

البته مصدومیت چیزی نیست که خیلی از مدافع ملی‌پوش پرسپولیس دور شود و گویا همیشه در تعقیب اوست. چون که او که از ابتدای فصل به تمرینات گروهی برگشته بود بعد از هفته دوم لیگ از ناحیه عضلانی مصدوم و بار دیگر یک ماه از شرایط بازی دور شد. حالا اما به نظر می‌رسد حداقل تا اطلاع ثانوی این بازیکن آماده بازی است و اگر بدشانسی نیاورد فعلا می‌تواند عصای دست گاریدو در خط دفاع باشد. به خصوص الان که با مصدومیت حسین کنعانی‌زادگان حسابی به حضور او در ترکیب اصلی نیاز است و تیم‌ملی هم به او نیاز دارد.

 مرتضی از بازی چادرملو به عنوان یار تعویضی به میدان برگشت و شاید به عنوان زوج گولسیانی در بازی بعدی به میدان برود. البته ممکن است گاریدو ریسک بازی دادن ۹۰ دقیقه‌ای به او را نکند و از فرجی کنار مدافع گرجستانی‌اش استفاده کند اما با این حال خبر آماده بازی شدن پورعلی‌گنجی خبر خیلی خوبی برای هواداران قرمزها خواهد بود.

پرسپولیس این هفته با السد تیم سابق پورعلی‌گنجی بازی دارد و در صورت حضور او در میدان اتفاق جالبی خواهد افتاد.

 او با پیراهن السد مقابل پرسپولیس بازی کرده و زننده تک گل بازی بوده اما نه برای تیم خودش بلکه برای پرسپولیس! حالا شاید این بازیکن یک بار دیگر در شرایطی که به او نیاز است مقابل السد به کمک پرسپولیس بیاید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.