علی کریمی جایگاهش را حفظ کرد

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 14:49
هافبک ایرانی کایسری اسپور در ترکیب انی تیم مقابل غازی‌آنتپ حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته نُهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که علی کریمی را در لیست بازیکنان خود دارد و سید مجید حسینی را در فهرست نمی‌بیند، از ساعت 14 امروز در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده شانزدهمی غازی‌آنتپ خواهد رفت.

علی کریمی که پس از چهار بازی تعویضی در فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرشان قبل از فیفادی مقابل باشاک‌شهیر استانبول به جمع نفرات اصلی رسید، امروز هم در ترکیب اولیه برابر غازی‌آنتپ قرار گرفته است.

2096818

هافبک ایرانی کایسری اسپور که فصل گذشته در 28 بازی سوپر لیگ ترکیه سه گل به ثمر رساند، در فصل جدید پس از تغییر سرمربی و فاصله از مصدومیت دوباره جایگاهش را به دست آورده و حضورش در ترکیب را تثبیت کرده است.

تیم کایسری اسپور که یک مسابقه معوقه در این فصل دارد، در هفت دیدار اخیرش در سوپر لیگ ترکیه چهار تساوی و سه شکست داشته و با 4 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول قرار گرفته که امروز در تلاش برای کسب پیروزی و فرار از بحران است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.