پهپادی که محل اقامت نتانیاهو را زد از کدام نوع بود؟

خبرگزاری مهر شنبه 28 مهر 1403 - 15:08
رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به شلیک ۱۵۰ موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی از صبح تاکنون، جزئیات بیشتری درباره پهپادی که محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد، منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تا این لحظه ۱۵۰ موشک از لبنان به سمت مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله حیفا، صفد، الجلیل و عکا شلیک شده است.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پهپادی که امروز به سمت قیساریه شلیک شد و به محل اقامت نتانیاهو اصابت کرد، از همان نوع پهپادی است که اخیرا به پایگاه تیپ گولانی در نزدیکی بنیامینا اصابت کرد و طی آن ده‌ها نظامی کشته و زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رهگیری این نوع پهپاد سخت و دشوار است.

منابع صهیونیست بیان کردند که بالگردهای جنگی برای ساقط کردن پهپاد شلیک شده به سمت قیساریه اعزام شد اما این پهپاد از نزدیکی بالگرد عبور کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پهپاد صیاد ۱۰۷ دهها بار در طول جنگ به حریم هوایی این رژیم وارد شده است و آسیب زیادی وارد کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.