توهم «اولاف شولتس» کار دستش خواهد داد

مشرق نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 15:46
صدراعظم آلمان در پارلمان این کشور اظهاراتی را علیه پاسخ نظامی مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه و ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی مطرح کرده و بر تداوم حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

سرویس جهان مشرق - اولاف شولتس صدراعظم سرزمین ژرمنها طی روزهای اخیر مواضع وقیحانه ای را در دفاع مطلق از نسل کشی و جنایات صهیونیستها در نوار غزه اتخاذ کرده است. صدراعظم سوسیال دموکرات آلمان که رکورد عدم محبوبیت عمومی وی در کشورش نسبت به دیگر اسلافش شکسته شده، اکنون ایران را در خصوص "بازی با آتش"تهدید می کند!

از دید اولاف شولتس، دفاع از کودکان و زنان مظلومی که هر روزه با پیشرفته ترین تسلیحات و بمب‌هایی که آلمان و دیگر کشورهای حامی تروریسم در اختیار تل آویو قرار می دهند، جان می سپارند مصداق تروریسم و در مقابل، رژیم تا دندان مسلح و متوحشی که مشغول نسل کشی بی حد و حصر در منطقه غرب آسیاست، مصداق مظلوم و قربانی ترور است!

این روایتگری مشمئز کننده ژرمنها حتی از سوی شهروندان این کشور اروپایی نیز به چالش کشیده شده و منتج به برپایی تجمعات اعتراضی و گسترده ای از برلین و کلن تا فرانکفورت و مونیخ شده است. حتی جرم انگاری این تجمعات و اعتراضات از سوی دولت آلمان نیز نتوانسته مانع از گسترش آنها شود.

شولتس چه گفت!؟

صدراعظم آلمان در پارلمان این کشور اظهاراتی را علیه پاسخ نظامی مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه و ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی مطرح کرده و بر تداوم حمایت تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی تاکید کرده است! اولاف شولتس در اظهاراتی در پارلمان این کشور با نادیده گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، گفت: ما حمله موشکی ایران به اسرائیل را نمی‌پذیریم. ایران با آتش بازی می‌کند!

این مواضع حقیرانه و مضحکانه اولاف شولتس در حالی مطرح می شود که این سیاستمدار آماتور و تروریست، که جرایم وی دست کمی از بن گویر و اسموتریچ در جنگ غزه ندارد، چندی پیش نیز نسل کشی گسترده ساکنان غزه را مصداق دفاع مشروع صهیونیستها از خود خوانده و مدعی شده بود که برلین، اساسا این اقدامات را مصداق جنایت جنگی از سوی تل آویو تلقی نمی کند!

این مواضع وقیحانه صدراعظم آلمان در حالی بیان می شود که جمهوری اسلامی ایران ۱۰ مهر (اول اکتبر) طی عملیات «وعده صادق ۲» به اقدامات متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران که از سوی ایران نقض حاکمیت ملی ایران و تروریسم برون‌مرزی تلقی شده بود، ‌ ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان طی حملات به جنوب این کشور، پاسخ داد.

صورت مسئله مشخص است: در صورت هرگونه اقدام متجاوزانه دیگری از سوی رژیم صهیونیستی و متحدان آن علیه ایران، زیرساخت‌های این رژیم و منافع متحدانش در منطقه هدف مشروع حملات نظامی ایران قرار خواهد گرفت و حمایت از صهیونیستها در تقابل با کشورمان، بازیگرانی مانند برلین را نیز به شریک شکست و خسران تل آویو تبدیل می کند. ایران این اقدام مشروع نظامی را مطابق بند ۵۱ منشور سازمان ملل و در راستای دفاع از منافع ملی خود دانسته و در صورت حماقت صهیونیستها، مجددا حق این اقدام را برای خود قائل بوده و قطعا آن را عملیاتی خواهد ساخت.

صدراعظمی که حامی تروریسم است

ماجرا به این نقطه ختم نمی‌شود! شولتس در حمایت از تحویل تسلیحات به رژیم صهیونیستی که دامنه جنایت‌های جنگی آن از غزه به لبنان نیز کشیده شده است، مدعی شده که تحویل تسلیحات انجام می‌شود و در آینده نیز انجام خواهد شد. اولاف شولتس به واسطه ادامه جنگ غزه و لبنان، معاملات تسلیحاتی پشت پرده و آشکاری را میان دولت متبوعش و شرکتهای وابسته به خود با تل آویو منعقد ساخته است.

صدراعظم آلمان و نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس بر می‌آید، برلین تبدیل به یکی از کارگزاران اروپایی کودک‌کشی در نوار غزه شده است. نظرسنجی های صورت گرفته در آلمان، بیانگر نارضایتی اکثر شهروندان این کشور در قبال مواضع ضد فلسطینی دولت شولتس است.

نکته قابل توجه اینکه دولت کنونی آلمان، متشکل از سوسیال دموکراتها، سبزها و دموکراتهای آزاد است:ترکیبی که در شعارها و ادعاهای ظاهری خود، از جنگ و ترور ابراز انزجار می کنند اما اکنون خود به نمادهای بارز تروریسم تبدیل شده اند شولتس به اندازه ای در حمایت از جنایات صهیونیستها، گوی سبقت را از دیگر سیاستمداران اروپایی ربوده که حتی اجازه برگزاری تحقیقات مستقل در خصوص رویکرد واقعی ژرمنها در قبال رژیم اشغالگر قدس را نمی دهد!

یکی از اقداماتی که دولت سابق و کنونی آلمان صورت داده‌اند، مخالفت با برگزاری و انتشار هرگونه نظرسنجی در خصوص صهیونیسم‌ستیزی در این کشور است. با این حال آژانس امنیتی فدرال و دیگر نهادهای اطلاعاتی و تحقیقاتی در آلمان نسبت به رشد انزجار و تنفر عمومی از صهیونیسم در میان افکار عمومی این کشور آگاه هستند. آخرین برآوردها از مخالفت بیش از ۶۰ درصدی ژرمن‌ها با ماهیت صهیونیسم و رژیم برخاسته از آن خبر می‌دهد.

دولتی که در آلمان هم منفور است

یکی از آثار تبیینی تحولات یکساله اخیر در منطقه و نظام بین الملل، آگاهی افکار عمومی دنیا نسبت به ماهیت نامشروع و متوحش صهیونیستها و سیاستمداران حامی تروریسم مانند اولاف شولتس و جوبایدن بوده است. با این حال صدراعظم آلمان در رسیدن به اهداف شوم و وقیحانه ای که ترسیم کرده، محکوم به شکست خواهد بود.

برگزاری راهپیمایی‌های گسترده اخیر در حمایت از ساکنان غزه، آن هم به‌رغم حمایت گسترده دولت اولاف شولتس از جنایات صهیونیست‌ها و برخورد شدید با حامیان حماس، به‌خوبی نشان می‌دهد که اقدامات تبلیغاتی و جنگ شناختی احزاب آلمانی و رژیم اشغالگر قدس با هدف تثبیت انگاره‌های دروغین در خصوص فلسطینیان و تطهیر چهره پلید اسرائیل، راه به جایی نبرده است.

در مقابل، اکنون میلیاردها انسان خشمگین از جنایات صهیونیستها در نوار غزه و لبنان، غیریتی میان نتانیاهو، گالانت و اولاف شولتس قائل نبوده و هر سه آنها را مصداق خونخواری و توحش می دانند. حمایت دولت شولتس از کودک‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه، قطعاً کارنامه دولت ائتلاف آلمان را سیاه‌تر از قبل ساخته و جایی برای تنفس مسموم اولاف شولتس و همراهانش در برلین و اروپا باقی نخواهد گذاشت. دولت ائتلافی آلمان در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از مهره های بازی خونین صهیونیستها در غزه و لبنان باید پاسخگوی رویکرد و رفتار جنایتکارانه خود باشند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.