با پسرها فوتبال بازی می‌کردم و خیلی زود به لیگ برتر رسیدم؛/ ستاره گلزن سپاهان: طرفدار قائدی و رونالدو هستم!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 16:04
ستاره جوان تیم زنان سپاهان از مسیر سخت وارد شدنش به فوتبال و تبدیل شدنش به یکی از ستاره‌های حال حاضر فوتبال زنان می‌گوید.

به گزارش ''ورزش سه''، روز گذشته هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان با انجام سه مسابقه پیگیری شد و در مهم‌ترین مسابقه، سپاهان و گل‌گهر در اصفهان به مصاف هم رفتند. مصافی شش امتیازی از این جهت که هر دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر زنان به شمار می‌روند؛ در پایان این مسابقه، سپاهان موفق شد با گل دقیقه چهارده روژین تمریان از سد گل‌گهر پرستاره بگذرد و شروعی خوب را در لیگ هفدهم برای خود رقم بزند. با گذشت یک روز از برگزاری این مسابقه حساس، حالا زننده تک گل این مسابقه که فقط ۱۸ سال دارد و پیراهن تیم ملی را نیز به تن می‌کند، به گفت و گو با ما نشسته است؛ دختری که فوتبال بازی کردن را با شوت کردن جوراب‌های درهم گره خورده آغاز کرده و حالا به تک ستاره مهیج‌ترین مسابقه فوتبال زنان تبدیل شده است.

بولت هوادارروژین از معرفی خودت شروع کن.

من روژین تمریان هستم. متولد دی ماه ۸۴، در یکی از شهرستان‌های استان ایلام به دنیا آمدم و از وقتی چشم باز کردم عاشق فوتبال بوده‌ام. از ۱۳ سالگی وارد مدرسه فوتبال شدم و به لطف داشتن تیم لیگ برتری در فوتبال ایلام، خیلی زود به لیگ برتر رسیدم.

بولت هواداریکی از جوان‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر زنان هستی.

بله من حدودا ۵ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم. از ۱۳، ۱۴ سالگی. آمار مشخصی وجود ندارم ولی فکر می‌کنم از جوان‌ترین بازیکنانی باشم که وارد لیگ برتر شده است.

2096842

بولت هوادارتعریف کن که چطور به فوتبال علاقمند شدی.

از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشتم، خواهرم در تیم لیگ برتری پالایش گاز ایلام بازی می کرد و به نوعی مسیر را برای من سهل کرده بود. خیلی کوچک بودم که در خانه فوتبال بازی می‌کردم و بارها شیشه‌و وسایل خانه را شکستم. مادرم توپم را از من می‌گرفت و دست بردار نبودم، با جوراب‌های به هم گره زده توپ فوتبال درست می‌کردم و در خانه به بازی ادامه می‌دادم.

بولت هوادارو چه شد که به فوتبال حرفه‌ای وارد شدی؟

بچه که بودم پشت خانه‌مان یک زمین چمن کوچک بود، با پسرها آنجا فوتبال بازی می‌کردم. خاطرم هست که با چوب و سنگ دور زمین را مشخص می کردیم و امکانات خیلی کمی داشتیم. فوتبالم خوب بود و همه این را می‌دانستند. در ۱۳ سالگی پدرم بهم گفت اگر در یکی از امتحاناتم نمره ۲۰ بگیرم، من را به ایلام می‌برد تا در مدرسه فوتبال ثبت نام کنم. من هم به عشق فوتبال بازی کردن تلاش کردم که آن درس را ۲۰ بشوم و در نهایت به مدرسه فوتبال در ایلام رفتم و این آغاز دوران حرفه‌ای من در فوتبال بود.

2096841

بولت هواداربه کدام تیم علاقمند هستی؟

طرفدار سرسخت رئال و کریستیانو رونالدو هستم. در تیم‌های داخلی هم از بزرگی باشگاه سپاهان همیشه خوشم می‌آمد و خب الان خوشحالم که عضو کوچکی از این باشگاه هستم. بازیکن ایرانی مورد علاقه‌م هم مهدی قائدی است که به سبک او هم خوشحالی بعد از گل انجام می‌دهم.

بولت هوادارزننده تک گل مصاف شش امتیازی برابر گل گهر هم بودی.

باید از هم بازیانم تشکر کنم که کنار من بودند و در نهایت همراهی آن‌ها منجر به گل سه امتیازی من شد. بازی بسیار سخت و مهمی بود، تک تک بچه‌ها با تمام وجود برای این سه امتیاز تلاش کردند و امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشیم. فکر می‌کنم امسال از مدعیان جدی قهرمانی هم هستیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.