شوخی جالب گریلیش با دنی کارواخال

افکار نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 16:17
جک گریلیش اظهارات عجیبی را درباره تقابلش با کارواخال مطرح کرد.

 اسکای اسپورت در یک نظرسنجی از ۱۰۰ هوادار فوتبال پرسید که به نظر آنها سخت‌ترین حریفانی که گریلیش در طول دوران فوتبالش برابر آنها به میدان رفته است چه کسانی هستند و پاسخ آنها را دسته‌بندی کرد تا نظر خود این بازیکن را درباره این سوال بداند.

این ستاره منچسترسیتی در چند سال اخیر با حریفان بسیاری در رقابت‌های  لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده و پیش از این در دوران حضورش در استون ویلا هم تجربه بازی برابر چند نفر از بهترین مدافعان حاضر در لیگ برتر انگلیس را داشت و پاسخ جالبی به این سوالات داد.

اولین حدس او کایل واکر بود که بیشترین رأی را هم از فوتبال‌دوستان دریافت کرده بود. او با تمجید از این ستاره انگلیسی که حالا هم‌تیمی او است گفت: «کایل واکر واقعا مدافعی باورنکردنی است. او سرعت بسیار بالایی دارد، بسیار قدرتمند است و در نبردهای یک در برابر یک به‌سختی می‌توان از سد او عبور کرد.»

اما گزینه دومی که از سوی این ۱۰۰ نفر انتخاب شده بود کارواخال بود که گریلیش با دیدن او خندید و گفت: «ما بارها برابر هم بازی کردیم و نبردهای بسیاری را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم هر دوی ما خیلی مسخره هستیم  و به شوخی علاقه داریم. ما می‌دانیم که در رویارویی با یکدیگر چه چیزی در پیش داریم. زندگی حرفه‌ای او و دستاوردهایش گویای همه چیز است. او دوران فوتبالی باورنکردنی داشته است.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.