بیش از ۶ هزار مورد حبس در آسانسور در ۶ ماه

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 16:17

*بیش از ۶ هزار مورد حبس در آسانسور در ۶ ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی نصیری در همایش روز ملی آسانسور گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که فرهنگ استفاده، خرید و نگهداشت آسانسور در آن وجود ندارد، به همین علت در شش ماه نخست امسال بیش از ۶ هزار مورد حبس در آسانسور داشتیم.

وی افزود: مسئولان باید نظارت بر ایمنی آسانسور‌ها را افزایش داده و همزمان با طراحی الگو‌های استاندارد با انجام اقدامات فرهنگی به شهروندان آموزش دهند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در کشور ما حوادث زیادی اتفاق می‌افتد و به لحاظ اقتصادی سهم زیادی به خود اختصاص می‌دهد، در نتیجه بار فشار ناشی از حوادث به اقتصاد ملی ضربه می‌زند.

نصیری با بیان اینکه ما به جای مدیریت ریسک، مدیریت بحران انجام می‌دهیم و در نتیجه نگاه پاسخ داریم نه نگاه پیشگیری، افزود: موضوعی، چون HSE (عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست) در کشور متولی ندارد و در نتیجه نمی‌تواند نظارتی هم داشته باشد، چون توجه به ایمنی در ظاهر هزینه‌زا و مغایر با اصول فعالیت تجاری قلمداد می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.