واعظی: شعله مقاومت با ترور فرماندهانش فروزان‌تر خواهد شد

فرارو شنبه 28 مهر 1403 - 16:21

محمود واعظی تأکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که شعله مقاومت با ترورهای ناجوانمردانه و غیرانسانی خاموش نشده و بلکه فروزان‌تر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور دوازدهم در مورد شهادت یحیی سنوار به دست نظامیان غاصب رژیم صهیونیستی، با صدور پیامی تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بدانند که شعله مقاومت با ترورهای ناجوانمردانه و غیر انسانی خاموش نشده و بلکه فروزان‌تر خواهد شد. 

متن پیام به شرح زیر است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

«وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا» 

وخداوند مجاهدان را بر نشستگان به اجر و ثوابی بزرگ، برتری داده است. (نساء– ۹۵) 

ترور مذبوحانه و از سراستیصال مجاهدین نستوه حق علیه باطل توسط رژیم خونخوار اشغالگر قدس، جز عزت بخشی به مکتب مقاومت و ایجاد سرمشق ایستادگی در اذهان سایر مبارزین، راه به جایی نخواهد برد و تنها انگیزه مجاهدین را در ایستادگی مقابل ظالم فزونی خواهد بخشید. 

حکایت شهادت فرمانده نستوه یحیی سنوار، به نوع خود سروده‌ای حماسی از شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم در تاریخ معاصر بود. 

تاریخ شاهد است که شهید عزیز تا آخرین نفس برای آزادی مردم و سرزمین خود مبارزه کرد. 

آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن‌ها که به شکل جنون‌آمیز اقدام به «قتل نفوس» می‌کنند، بدانند که شعله مقاومت با ترورهای ناجوانمردانه و غیر انسانی خاموش نشده و بلکه فروزان‌تر خواهد شد. 

«مقاومت» یک اندیشه اصیل است. «اندیشه» در کُنه ذهن انسان باقی می‌ماند و با ترور رنگ نمیبازد. 

با تالم فراوان نسبت به قتل نفس انسانهای بی‌گناه در ایام اخیر، شهادت مجاهد نستوه شهید یحیی سنوار را خدمت مجاهدین محور مقاومت و مبارزین فلسطین ولبنان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد یکتا علو درجات و غفران واسع الهی را برای جملگی شهدای عظیم الشأن امروز و گذشته مسئلت می‌نمایم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.