21 سال خیلی زیاد است/ زمانش رسیده که بارسلونا به ما ببازد!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 16:27
گارسیا پیمینتا، مربی سویا، اطمینان داد که می خواهند فردا در زمین بارسلونا طلسم ناکامی برابر این تیم در لالیگا با بشکنند.

به گزارش "ورزش سه"، پیمینتا خودش از اعضای رسمی باشگاه بارسلوناست که سال‌ها در لاماسیا و نیز تیم دوم بارسا فعالیت داشت و بعد از یک دوره موفق در لاس پالماس اکنون هدایت سویا را برعهده دارد. 

پیمینتا فردا شب ماموریت دارد به طلسم 21 سال ناکامی سویا در لالیگا برابر بارسا پایان دهد. او در این رابطه گفت: «21 سال بدون برتری در زمین بارسلونا؟ شما با این داده‌ها به من روحیه نمی‌دهید (می‌خندد). از نظر من سویا می‌تواند سه امتیاز را به دست آورد و معتقدم زمان پیروزی سویا در زمین بارسا فرا رسیده است. ما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا سویا بتواند برنده شود.»

پیمینتا به بازی‌هایش به عنوان مربی لاس پالماس مقابل بارسلونا نیز اشاره کرد: «آن‌ها به قدری روش بازی خود را نهادینه کرده‌اند که حتی یک مربی آلمانی هم می‌آید و به همین خوبی به این کار ادامه می‌دهند. فصل گذشته در هر دو بازی نزدیک بودیم به نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم اما جزئیاتی اندک دو تیم را متمایز می‌کرد. در لاس پالماس با تصمیمات داوری و یک پنالتی مشکوک دقیقه 90، 1-2 باختیم. در بارسلونا شرایط متفاوت بود، زیرا 10 نفره شدیم و سعی کردیم مقاومت کنیم ولی با یک گل باختیم. فردا باید خوب رقابت کنیم و با توپ جسور و شجاع باشیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.