بیانیه جنبش حماس درباره عملیات امروز در رام الله

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 16:52

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به به نقل از کانال تلگرامی الرساله، جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: عملیات قهرمانانه حمله با خودرو که صبح امروز علیه خودروی پلیس رژیم اشغالگر نزدیک منطقه سواد در شمال رام الله رخ داد، پیامی جدید دارد مبنی بر اینکه حملات مقاومت در پاسخ به جنایات و کشتار‌های رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری، ادامه دارد.
شهادت عامل عملیات قهرمانانه را تسلیت می‌گوییم و این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر می‌دانیم.
ما تاکید می‌کنیم مردم و مقاومت ما به خون شهیدان وفادار هستند و فلسطین زادگاه نیرو‌های مقاومت و آزادگان است.
از جوانان انقلابی می‌خواهیم با هدف قرار دادن رژیم اشغالگر به مقاومت ادامه دهند و درگیری با شهرک نشینان را بیشتر و بهای تجاوز و اشغالگری سنگین کنند.

 

 

 

عملیات زیرگیری با خودرو در رام الله
کانال تلگرام خبرگزاری شهاب تصاویری از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات زیرگیری با خودرو نزدیک شهرک صهیونیست نشین عوفرا در شمال رام الله منتشر کرد.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند راننده خودرو به شهادت رسید و رژیم اشغالگر ادعا می‌کند که در این عملیات به هیچ یک از نظامیان این رژیم آسیب وارد نشده است.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.