آگهی دعوت به همکاری بانک صادرات ایران

الف شنبه 28 مهر 1403 - 17:15
بانک صادرات ایران در ۳۱ استان کشور با برگزاری آزمون‌ کتبی و انجام مصاحبه، برای مشاغل بانکدار و بانکیار دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تأمین نیروی مورد نیاز خود در 31 استان کشور برای تصدی مشاغل بانکدار و بانکیار از میان داوطلبان بومی مرد و زن واجد شرایط بر اساس آئین‌نامه استخدامی بانک و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه روانشناختی - تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی، دعوت به همکاری می‌کند.

داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مندرج در متن آگهی استخدام، با حداقل معدل کل 14 و داشتن حداکثر 30 سال تمام و همچنین داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد، از جمله شرایط اصلی شرکت در این آزمون عنوان شده است.

داوطلبان می‌توانند با توجه به مفاد آگهی و مطالعه دقیق شرایط از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 30 مهرماه 1403 تا ساعت 24 دوشنبه 7 آبان‌ماه 1403 با مراجعه به سایت رسمی بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در آزمون استخدامی بانک صادرات ایران اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون بانک بعدازظهر پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال جاری است و کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 15 روز سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1403 از طریق سایت بانک قابل دریافت است.

متن آگهی استخدامی بانک صادرات ایران را از اینجا مشاهده و دریافت کنید. ​

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.