بیانیه‌ای توسط زنان ایران به نماینده حزب الله لبنان تقدیم شد

خبرگزاری مهر شنبه 28 مهر 1403 - 17:35
جمعی از مدیران حوزه زنان و خانواده شهرداری تهران با حضور در دفتر حزب الله لبنان، با ابراز تسلیت شهادت یحیی السنوار بیانیه‌ای، تقدیم نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از مدیران حوزه زنان و خانواده شهرداری تهران با حضور در دفتر حزب الله لبنان، با ابراز تسلیت شهادت یحیی السنوار بیانیه‌ای اعتراضی، تقدیم نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران کردند.

بانوان حاضر در این دیدار اظهار کردند: زنان ایرانی همواره در کنار زنان، کودکان و برادران حوزه مقاومت بالاخص در لبنان و فلسطین هستند و از آنها حمایت خواهند کرد.

«سیدعبدالله صفی الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران هم در این دیدار با تقدیر از زحمات مدیران شهری از دوره‌های پیشین تاکنون اظهار کرد: اقدامات فرهنگی دارای پیچیدگی‌های خاص خود به ویژه برای مادران و دختران است که در ایران و تهران این اقدامات به خوبی اجرایی شده است. ما از اقدامات خوب حوزه زنان شهرداری تهران هم در اجتماع بانوان که چندی پیش برگزار شد و هم در نشست امروز برای ابراز همدردی و اهدای بیانیه بانوان ایرانی در حمایت از جبهه مقاومت و بانوان لبنانی تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به خروج آمریکا از منطقه که به لطف اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سال‌های پس از انقلاب رخ داده است، تصریح کرد: جنگ فقط بحث اسرائیل نیست؛ جنگ در واقع مبارزه با نفوذ آمریکا در منطقه است. خروج آمریکا از منطقه یعنی فنر بزرگی که بر سر مسلمانان منطقه از سوی آمریکاست در حال از بین رفتن است.

وی با بیان اینکه ایران پرچمدار مستضعفان جهان بوده و خواهد بود، گفت: به اذن خدا، آینده و پیروزی بزرگ در راه است.

گفتنی است در پایان این دیدار، متن بیانیه قرائت و تقدیم «سید عبدالله صفی الدین» نماینده جنبش حزب الله لبنان در تهران شد. در بخشی ازاین بیانیه آمده است: «زمان و زمین در شرح فراغ، صبوری و داغ عزیزان از بیان حقیقت ماجرا عاجز است؛ اما این قلب بصیر و قدرت ایمان و یقین پیروان آل الله است که در تاریخ پر فراز و نشیب امت اسلام، مانند چراغ راه و چون کوهی راسخ، مانع از یأس و اندوه مبارزان حق می‌شود.

در پشت صحنه هر قیام و اراده‌ای برای ایستادگی و حق طلبی در کشاکش شمشیرها و سفیر گلوله‌های مبارزان، زنانی بصیر و خردمند و آراسته به زیور صبر حضور دارند که مایه دلگرمی و قوت قلب مردان دلیر خویشند. و گویی تقدیر خداوند بر این بود که این همراهی را در شهادت خواهرمان، زینب نصر الله در کنار پدر به زیبایی و در اوج محبت پروردگار به تصویر بکشد. خوشا به زینب و تهنیت باد این شهادت بر همه زنان مقاومت اسلامی. ما زنان ایران به خواهری، همدلی و همپیمانی با شما شجاعان مستوره، مفتخریم. قلب‌های ما در کنار شماست و دعاهایمان، روز و شب، شما و مبارزان راه خدا را همراهی می‌کند.که قطعاً فردا از آنِ اهالی جبهه حق و مقاومت است…»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید