خطر اخراج بیخ گوش ۱۴۰ کارگر کارخانه شیشه الیگودرز!

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 18:27
رکنا: دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان گفت: اگر ظرف روزهای آینده نقدینگی موردنیاز به کارخانه شیشه الیگودرز تزریق نشود ۱۴۰ کارگر از کار بیکار خواهند شد.
خطر اخراج بیخ گوش ۱۴۰ کارگر کارخانه شیشه الیگودرز!

به گزارش رکنا از لرستان؛ علی دهقان‌نژاد با اشاره به اینکه کارخانه شیشه الیگودرز این روزها حال خوبی ندارد، افزود: این کارخانه با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار بوده است که متأسفانه ۶۰ نفر از کارگران اخراج شده و کارخانه در حال حاضر با ۱۴۰ نفر ظرفیت مشغول به کار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نقدینگی طی روزهای آینده به این کارخانه تزریق نشود ۱۴۰ کارگر دیگر هم از کار بیکار می‌شوند. 

دبیر جامعه اسلامی کارگران با اشاره به اینکه سال گذشته در ستاد تسهیل استان مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای کارخانه شیشه الیگودرز مصوب شد، گفت: قرار بود حداکثر تا اردیبهشت سال جاری ۳۰ میلیارد تومان تزریق شود اما متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته و این خود باعث سردرگمی مسئولین این شرکت شده است.

دهقان‌نژاد بیان کرد: عدم نقدینگی لازم و سرمایه در گردش باعث شده است کارخانه‌ شیشه الیگودرز با بیش از ۳۰ سال سابقه و ۲۷ تن تولید با مشکل مواجه باشد.

عضو شورای مرکزی تأکید کرد: مسئولان استان باتوجه‌به رشد بیکاری و فلاکت استان لرستان حداقل جلوی تعطیلی کارخانه‌های فعال و نیمه‌فعال را بگیرند.

دهقان‌نژاد گفت: تعطیلی‌، بیکاری‌ها و فلاکت صدمه‌های روحی، روانی، فرهنگی و اجتماعی برای استان و کشور خواهد داشت.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید