سرمربی جدید استقلال خاطرات ساپینتو را زنده کرد!

برترین‌ها شنبه 28 مهر 1403 - 18:45
یکی از جنجالی‌ترین ویدیوهای منتشرشده از سرمربی جدید استقلال، مربوط به مرحله گروهی فصل 19/2018 لیگ قهرمانان آفریقاست.

فوتبالی: یکی از جنجالی‌ترین ویدیوهای منتشرشده از سرمربی جدید استقلال، مربوط به مرحله گروهی فصل ۱۹/۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آفریقاست.

در روزهایی که برای اولین بار نام پیتسو موسیمانه به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد او در مصاحبه‌ای که بعد از سوت پایان بازی داشته، جلوی دوربین و در حضور خبرنگار، با یک فردی که خارج از قاب دوربین است، درگیری لفظی پیدا کرده و خبرنگاری که آنجا ایستاده، مشغول توضیح جزئیات درگیری است.

این ویدیو مربوط به دورانی است که سرمربی جدید استقلال هدایت تیم Mamelodi Sundowns را به عهده داشت و با این تیم در مرحله گروهی فصل 19/2018 لیگ قهرمانان آفریقا و در دیدار رفت، میزبان تیم ویداد کازابلانکای مراکش بود. دیداری که 19 ژانویه 2019 – 29 دی سال 97 – در ورزشگاه لوکاس موریپه در شهر پرتوریای آفریقای جنوبی برگزار شد و اگرچه با برتری شاگردان موسیمانه همراه بود اما او در پایان بازی شدیدا از تیم رقیب به خاطر تحت فشار قرار دادن داور مسابقه انتقاد کرد. ویدئویی که هواداران استقلال را به یاد حرکات پرخاشگرانه ساپینتو می‌اندازد.

موسیمانه درباره دلیل عصبانیتش گفته بود:" این اولین باری بود که می‌دیدم داور و کمکش برای آوردن توپ به داخل زمین، از زمین بیرون می‌رفتند و این موضوع به خاطر فشاری بود که از سوی نیمکت تیم رقیب احساس می‌کردند."

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.