اتابک: مشکلات حوزه صمت با همدلی و همکاری حل می‌شود

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 18:47

اتابک: مشکلات حوزه صمت با همدلی و همکاری حل می‌شود

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما ؛‌ از وزارت صمت؛ آقای سیدمحمد اتابک در مراسم معارفه جانشین امور بازرگانی و معاونان جدید این وزارتخانه تاکید کرد: خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت می‌توانند با همدلی و همکاری، کار‌های کشور را پیش ببرند.

 
وی ادامه داد: پست‌ها و سمت‌های این وزارتخانه کاملا تخصصی است، از این‌رو برای انتخاب هر کدام از مدیران و معاونان، چندین جلسه برگزار و با آنان گفتگو حضوری داشته‌ایم.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از این نشست، از تلاش‌های آقایان سیدمهدی فرحی، محمدمهدی برادران و محمدمجید فولادگر معاونان پیشین این وزارتخانه تقدیر کرد.
 
مراسم معارفه محمدصادق مفتح جانشین وزیر در امور بازرگانی، ابراهیم شیخ معاون صنایع عمومی و سعید شجاعی معاون برنامه‌ریزی، نوآوری و هوشمندسازی امروز شنبه ۲۸ مهرماه با حضور سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.