شیری به دنبال سورپرایز دراگان اسکوچیچ

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 19:17
سرمربی کروات تراکتور به واسطه آشنایی قدیمی، اعتماد ویژه‌ای به مدافع راست پای تیمش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری در جمع بازیکنان کنونی تراکتور از یک مزیت جالب توجه برخوردار است و آن هم آشنایی بیشتر با تفکرات سرمربی کروات تیمش است.

مدافع راست باتجربه تراکتور که در دیدارهای اخیر این تیم نیز توانسته شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب تیم برای خود شکل دهد، در دوره‌ای که در ملوان بندرانزلی حضور داشت، دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی خود دید. روزهای درخشانی که ملوان بندرانزلی با این مربی کروات پشت سر گذاشت و اسکوچیچ نیز توانست در آن مقطع نام خود را مطرح کند.

اکنون اسکوچیچ بعد از حضور در چند تیم لیگ برتری ایران، هدایت تراکتور را برعهده گرفته و امیدوار است بتواند حسرت این تیم را برای دستیابی به موفقیتی بزرگ به سرانجام برساند. مهدی شیری در آستانه بازی با روشن تاجیکستان بار دیگر با نمایش امیدوارکننده خود به تراکتور برای حفظ جایگاه صدرنشینی کمک کند. تراکتور که بازی قبلی خود را به دلیل عدم حضور نماینده هند برگزار نکرده، اکنون در دومین جدال باید در شرایط صدرنشینی مقابل حریف تاجیکستانی قرار گیرد و باید دید شرایط در این بازی برای شیری و دراگان اسکوچیچ به چه شکل پیش خواهد رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.