سرمربی تیم ملی بسکتبال وارد تهران شد

صدا و سیما شنبه 28 مهر 1403 - 19:17

سرمربی تیم ملی بسکتبال وارد تهران شد

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به‌رغم شایعات مطرح‌شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم بازگشت سوتیریس مانولوپولوس، سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به ایران، وی دقایقی پیش وارد تهران شد.

فدراسیون بسکتبال در واکنش به این موضوع اعلام کرده بود که این سفر با هماهنگی بوده و همه چیز بر اساس برنامه پیش‌بینی‌شده در حال انجام است. مانولوپولوس دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام‌خمینی (ره) وارد تهران شد تا بدین‌ترتیب به شایعات پایان دهد.

تیم ملی بسکتبال ایران تابستان سال آینده باید در رقابت‌های جام آسیا به میزبانی عربستان به میدان برود. پنجره دوم انتخابی این مسابقات آذر سال جاری پیگیری خواهد شد که طی آن تیم ملی بسکتبال دوم آذر در تهران به مصاف قزاقستان می‌رود و پنجم آذر نیز در دوحه با تیم ملی قطر دیدار می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.