سودابه ضرغام نژاد اولین فرماندار زن دولت پزشکیان شد + بیوگرافی

پارس نیوز شنبه 28 مهر 1403 - 19:45
سودابه ضرغام نژاد فرماندار جدید شهرستان دهگلان شد.

 

به گزارش پارس نیوز ، نخستین فرماندار زن در استان کردستان با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان در شهرستان دهگلان معرفی شد.

در همین راستا آرش زره تن لهونی استاندار کردستان طی حکمی سودابه ضرغام نژاد را به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی کرد. 

عکس انتصاب اولین فرماندار زن در دولت پزشکیان

امام جمعه دهگلان در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: انتخاب فرماندار زن در این شهرستان نشان می دهد که رویکرد دولت چهاردهم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان و همچنین نیروهای بومی در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

ماموستا عبدالسلام محمدی افزود: بانوان ما دارای توانمندی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستند و در مسئولیتی که به آنان سپرده می‌شود کوتاهی نخواهند کرد و می توانند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشند.

سوابق اجرایی سودابه ضرغام‌نژاد

سودابه ضرغام‌نژاد پیش از تصدی این سمت، معاون مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان بود و سابقه فعالیت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری سنندج را نیز در کارنامه خود دارد.

 

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید