تفسیر رای محرومیت رضا درویش

خبرآنلاین شنبه 28 مهر 1403 - 20:10
مدیرعامل پرسپولیس امروز با حکم محرومیت کمیته انضباطی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکمی سنگین علیه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، صادر کرد. در این حکم آمده است: 

به نقل از ورزش سه، «آقای رضا درویش به پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی که ادامه فعالیت ایشان در حوزه مدیریتی فوتبال منوط به پرداخت این مبلغ ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه و همچنین سه ماه محرومیت از حضور در استادیوم‌های فوتبال مربوط به مسابقات لیگ و جام حذفی کشور که نیمی از آن منوط به عذرخواهی رسمی در رسانه‌ها ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه با رعایت ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی تا پایان فصل جاری تعلیق می‌گردد محکوم می شود. رأی صادره ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.»

به زبان ساده‌تر رضا درویش در این حکم به دو میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت محکوم شده اما اجرای این حکم دو نکته مهم دارد که باید به آن توجه شود:

1- این حکم قطعی نیست و امکان تجدید نظرخواهی در استیناف وجود درد. بعد از صدور حکم قطعی استیناف، درویش یک هفته برای پرداختن جریمه نقدی (که فعلا 2 میلیارد تومان عنوان شده) وقت دارد و در صورت عدم پرداخت نمی‌تواند به فعالیت مدیریتی خود در پرسپولیس برسد.

2- محرومیت رضا درویش، محرومیت از فعالیت فوتبالی نیست بلکه او فقط از ورود به ورزشگاه محروم است (مثل محرومیت یک هوادار). طبق آنچه در حکم آمده حتی همین محرومیت هم در صورت عذرخواهی نصف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.