پیشنهاد ویژه برای مادرانی که نگران «تغذیه مدرسه» هستند!

رکنا شنبه 28 مهر 1403 - 20:42
رکنا، کارشناسان تغذیه معتقدند دانش آموزان باید علاوه بر صبحانه مناسب، میان وعده‌های سالم و مفید نیز مصرف کنند.
پیشنهاد ویژه برای مادرانی که نگران «تغذیه مدرسه» هستند!

به گزارش رکنا،  حضور دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در فضای مدارس ، در کنار دغدغه‌های آموزشی و تحصیلی برای والدین با دغدغه‌های دیگری هم همراه است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها «تغذیه» است.

محصلان هر روز در کنار کتاب و دفتر، اقلامی را هم برای تغذیه با خود به مدرسه می‌برند که هم از نظر سلامت و هم از نظر جذابیت، والدین را برای رسیدن به گزینه‌ای مناسب و سهل‌الوصول، به چالش می‌کشد تا جایی که گاه از خیر این همراهی می‌گذرند و پول خرید را به بچه ها می‌دهند و آنها هم با سلیقه خود از بوفه یا سوپرمارکت مدرسه و یا اطراف آن خرید و تغذیه می‌کنند.

با این حال و با توجه به فضای نوین ارتباطی، برخی والدین و حتی آشپزهای حرفه‌ای‌تر که جواب‌هایی جذاب و وسوسه‌کنده برای این دغدغه دارند، آموزش آماده‌سازی و پخت گزینه‌های متنوعی را در قالب تولید ویدئویی با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند که حاصل آن منویی از پیشنهادات متنوع همراه با دستور آماده‌سازی و پخت است.

با کلیدواژه « تغذیه مدرسه » به راحتی می‌توان در فضای مجازی به فهرستی متفاوت در این زمینه دسترسی پیدا کرد. به‌عنوان نمونه در میان ویدئوهای بارگذاری شده با این محتوا در سایت آپارات،  پیشنهادهایی از بیسکوئیت و کوکی‌های مختص کودکان گرفته تا سالادهای میوه و خوراکی‌های محلی خوشمزه همچون کلوچه کشمشی و نان کدوحلوایی را می‌توان مشاهده کرد. برخی ویدئوها هم به تزیین و آماده‌سازی خوراکی‌ها برای ترغیب بیشتر بچه‌ها به مصرف آن‌ها در زنگ‌های تفریح مربوط می‌شود...

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.