اختلاف ملکی منجر به قتل مقابل ساختمان دادگاه شد

الف شنبه 28 مهر 1403 - 21:40
فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که به علت اختلافات ملکی مردی ۵۱ ساله را مقابل ساختمان دادگستری به قتل رسانده بود در همان مکان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد یوسفی شامگاه شنبه در این باره به خبرنگاران بیان کرد: امروز بیست و هشتم مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل با اسلحه در مقابل دادگاه "جویم" لارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سریعا به محل حادثه اعزام و موفق شدند قاتل که ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف و کلت کمری به همراه داشت را در صحنه درگیری دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که قاتل به دلیل اختلافات ملکی با شخصی به مشکل برخورده بود، پس از جلسه دادگاه، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف به سمت طرف مقابل تیراندازی کرد که متاسفانه منجر به قتل یک فرد 51 ساله شد.

یوسفی با اشاره به اینکه در بازرسی از قاتل ۷۰ ساله ۲ قبضه اسلحه کلت و کلاش کشف شد، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.