فضای شاداب اردوی فولادی‌ها با تم تولد

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 22:43
در شرایطی که تیم فولاد خود را با روحیه بالا آماده دیدار مقابل آلومینیوم اراک می کند اعضای این تیم برای احمد آل نعمه و شیمبا جشن تولد گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، شب قبل از بازی با آلومینیوم در چارچوب هفته هشتم لیگ، پس از صرف شام در هتل محل اقامت فولادی ها در اراک با حضور اعضای تیم جشن تولد احمد آل نعمه و شیمبا برگزار شد و اعضای تیم در فضایی صمیمانه جشن تولد مختصری برای این دو نفر گرفتند.

احمد آل نعمه که به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارد می‌خواهد با حضور بر روی نیمکت تیم سالهای خوش دوران بازیگری خود را تکرار کند.

شیمبا با فصل‌های درخشانی که پشت سر گذاشته امسال  و در سال جدید زندگی خود فرصت درخشش در فولاد را دارد. در پایان اعضای تیم یک عکس دسته جمعی نرفتند و جو اردوی فولاد بسیار باروحیه و شاداب بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.