ایران: ارتباطی با پهپادی که اقامتگاه نتانیاهو را هدف قرار داد نداریم

عصر ایران شنبه 28 مهر 1403 - 23:16
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی درباره اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران در خصوص نقش داشتن در حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیراین رژیم گفت: «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد که حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان صورت گرفته است.
 
به گزارش ایرنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی درباره اتهامات رژیم صهیونیستی به ایران در خصوص نقش داشتن در حمله پهپادی به محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیراین رژیم گفت: «ما قبلاً پاسخ رژیم اسرائیل را داده‌ایم. این اقدام از سوی حزب‌الله لبنان صورت گرفته است.
 
رسانه‌های صهیونیستی امروز از هدف قرار گرفتن محل اقامت نتانیاهو توسط پهپاد حزب الله خبر داده و گفتند که آمبولانس های زیادی همراه با نیروهای پلیس در مجاورت خانه نتانیاهو مستقر شدند.
 
شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این پهپاد از سمت لبنان و پس از پیمودن فاصله ۷۰ کیلومتری بصورت مستقیم محل اقامت نتانیاهو را هدف قرار داد و دود ناشی از انفجار آن، از فاصله دور قابل مشاهده بود.
 
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی حمله پهپادی به اقامتگاهش، در اتهام زنی جدید خود ادعا کرد : عوامل ایران امروز تلاش کردند که مرا ترور کنند.
 
به گزارش رسانه‌های عربی، نتانیاهو در این باره ادعا کرد که «عوامل ایران» که امروز تلاش کردند من و همسرم را ترور کنند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند.
 
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس افزود: تلاش برای ترور، من و اسرائیل را از ادامه جنگ علیه دشمنانمان بازنخواهد داشت.
 
نتانیاهو در ادامه یاوه‌سرایی‌هایش گفت: هرکس به اسرائیلی‌ها آسیب برساند بهای سنگینی را خواهد پرداخت.
 
پیشتر حزب الله لبنان دیروز (جمعه) در بیانیه ای اعلام کرده بود که اتاق عملیات مقاومت اسلامی بر اساس رهنمودهای رهبری مقاومت، انتقال به مرحله‌ جدید و تشدید رویارویی با دشمن اسرائیلی را اعلام می‌کند که در روزهای آینده خود را نشان خواهد داد.
 
اتاق عملیات مقاومت اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خبر داده عملیات‌های موشکی «به تدریج روز به روز افزایش می‌یابد و نیروی موشکی مقاومت تجمعات دشمن اسرائیلی را در پایگاه‌ها و پادگان‌های نظامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، شهرک‌ها و شهرهای اشغالی شمال فلسطین و همچنین پایگاه‌های نظامی در عمق فلسطین اشغالی را با انواع موشک‌ها از جمله موشک‌های دقیق و نقطه‌زن که برای اولین بار استفاده می‌شوند، هدف قرار خواهد داد.
 
حزب الله لبنان در بیانیه خود اضافه کرده بود که در بخش هوایی نیز ماموریت‌های پهپادی شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات نیز ادامه خواهند یافت و عملیات‌های پهپادی روزبه‌روز افزایش می‌یابند و پهپادهای انتحاری مقاومت از انواع گوناگون که برخی از آن‌ها برای اولین بار به‌کار گرفته شده‌اند، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی و همچنین عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار قرار خواهند داد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.