بایرن تایید کرد: استخوان ترقوه پاولوویچ شکست!

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 23:24
الکساندر پاولوویچ، هافبک بایرن مونیخ، در بازی مقابل اشتوتگارت از ناحیه استخوان ترقوه دچار مصدومیت‌ شد.

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر پاولوویچ، ستاره بایرن در دیدار برابر اشتوتگارت که با برتری 4-0 به پایان رسید، دچار شکستگی استخوان ترقوه شد! این خبر را بایرن مونیخ به صورت رسمی تأیید کرد اما درباره میزبان دوری این بازیکن جزئیاتی منتشر نشد.

طبق اطلاعات نشریه آلمانی بیلد، بایرن مونیخ پیش‌بینی می‌کند که او شش هفته از میادین دور باشد. مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، پس از بازی در مصاحبه‌ای با اسکای گفت: "او در حال حاضر تحت معاینه است، به نظر می‌رسد استخوان ترقوه شکسته که بازگشت او کمی بیشتر طول می‌کشد. ما همیشه گفته‌ایم که به بازیکنان زیادی نیاز داریم. این مصدومیت برای الکس واقعاً بسیار دراماتیک است."

پاولوویچ در تلاش برای ضربه سر زدن در یک صحنه در دقیقه 5 با ریدر، بازیکن اشتوتگارت، روی شانه خود به زمین فرود آمد.

پزشکان بلافاصله پس از این برخورد وارد زمین شدند و شانه او جا انداختند اما به سرعت مشخص شد که پاولوویچ باید تعویض شود.

2097025

این مصدومیت و دوری طولانی مدت بدان معناست که زمان استفاده بیشتر از خرید 60 میلیونی یعنی ژوائو پالینیا فرا رسیده است. او امشب هم به جای پاولوویچ وارد زمین شد و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده جانشین این بازیکن شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.