حماس: دروغ‌های دانیال هاگاری، تلاشی بی‌ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست‌خورده است

خبرگزاری ایسنا شنبه 28 مهر 1403 - 23:44
جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که دروغ‌های مفتضحانه و نمایش ناکام سخنگوی ارتش اشغالگر، تلاشی بی ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه سخنگوی ارتش تروریستی اشغالگر امشب مطرح کرد و تلاش او برای القای کنترل ادعایی ارتش شکست خورده بر میدان نظامی و اطلاعات همراه با شرایط شهادت فرمانده شهید یحیی السنوار، فرمانده طوفان الاقصی، دو روز پس از درگیری قهرمانانه و شهادت او در مقابله با نیروهای رژیم صهیونیستی در محور تل السلطان در رفح، اقدامی اسفبار و سخیف برای جبران شکست سیستم امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

در بیانیه حماس آمده است: دروغ های مفتضحانه و نمایش ناکام سخنگوی ارتش اشغالگر، تلاشی بی ارزش برای حفظ آبروی ارتش شکست خورده ای است که فرمانده السنوار و برادرانش آن را خوار کردند.

حماس اعلام کرد: فرمانده شجاع و دلیر شهید یحیی السنوار، در میدان نبرد و پس از آنکه فرماندهی بزرگترین نبرد در تاریخ ملت فلسطین یعنی طوفان الاقصی را رهبری کرد و پس از یک سال کامل مبارزه در جبهه های مختلف در نوار غزه و در صف نخست مقاومان ملت شجاع به شهادت رسید و تصویر السنوار به نمادی جهانی برای انسان مقاوم تبدیل شد.

حماس در پایان تاکید کرد: فرمانده السنوار، زندگی پر از جهاد و مبارزه خود را آنطور که آرزو می کرد، با شهادت در حال پیشروی و نه رو به عقب به پایان رساند تا با اقدام خود، راه آزادی و رهایی و پاکسازی سرزمین و مقدسات از ناپاکی صهیونیست های فاشیست را روشن کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.