سومین هت‌تریک فصل/ یک هت‌تریک دیگر: خانه کین پر از توپ (عکس)

ورزش سه شنبه 28 مهر 1403 - 23:50
هری کین سومین هت‌تریک فصل را برای بایرن مونیخ ثبت کرد و این درحالیست که هنوز ماه اکتبر به پایان نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین امشب یک توپ دیگر را هم به خانه برد. ورژن هیولای او که زیر نظر توماس توخل بارها حریفان بایرن مونیخ را آزار داد، تحت هدایت ونسان کمپانی هم ادامه‌دار است و هیچ تیمی از گلزنی‌های او در امان نیست.

۱۰ بازی و سه هت‌تریک. هر مدافعی اشتباه کند، کین او را مجازات می‌کند و توپ را به تور می‌چسباند. این مهاجم در بازی‌های بایرن مقابل هولشتاین کیل و دینامو زاگرب موفق به ثبت هت‌تریک شده بود و امشب نیز در دیدار برابر اشتوتگارت سه گل دیگر به ثمر رساند تا در حدود یک سوم بازی‌هایش در این فصل هت‌تریک کرده باشد.

کین در نیمه اول موفق به زدن گل نشد اما کارش را از دقیقه ۵۷ آغاز کرد. او برای زدن اولین گلش نیازی به ورود به محوطه جریمه نداشت و با یک شوت از راه دور به گوشه سمت چپ دروازه هت‌تریک را استارت زد.

2097006

تنها سه دقیقه بعد او با پاس تماشایی توماس مولر در مقابل مدافع اشتوتگارت قرار گرفت. توپ ابتدا دفع شد اما کین اجازه نداد زیاد از مقابل پایش فاصله بگیرد و بلافاصله با یک حرکت زیبا توپ را از مدافع عبور داد و با یک شوت محکم حساب کار را ۲-۰ کرد.

2097007

گل سوم از همه راحت‌تر بود. در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی در وقت‌های قانونی، شوت پالینیا که با برخورد به مدافع دفع شده بود، در مقابل دروازه به کین رسید و او به راحتی خودش را ۳ گله کرد تا یک توپ دیگر به تعداد توپ‌هایی که به خانه برده اضافه شود.

2097004

این ششمین هت‌تریک او در طول دوران حضورش در بوندسلیگا بود و نکته جالب این است که این بازیکن در مدت زمان طولانی حضورش در لیگ برتر انگلیس هشت بار موفق به ثبت هت‌تریک شده بود.

با اینکه انتقادات زیادی درباره عملکردهای ضعیفش در بازی‌های مهم شده، اما او بدون توجه به همه هجمه‌ها، نمایش‌های خوبش برای تیم کمپانی را ادامه داد و با سه گل به تثبیت صدرنشینی تیمش کمک کرد. آنها اکنون با ۱۷ امتیاز در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند و به دنبال پس گرفتن تاج و تخت از بایر لورکوزن هستند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.