هشدار به استقلال؛ دلخوش به سرمربی خارجی نباشید!

افکار نیوز یکشنبه 29 مهر 1403 - 00:17
پرسپولیسی‌ها با این تصویر، ته دل استقلالی‌ها را خالی کردند.

استقلال در فصل جاری یکی از بدترین نتایج چند سال اخیر خود را کسب کرد که همین موضوع سبب شد تا هواداران این تیم پرطرفدار پس از مطالبه سرمربی معتبر خارجی با قبول هدایت تیمشان توسط پیتسو موسیمانه و بررسی کارنامه و افتخارات او تا حدودی به آینده تیمشان امیدوار شوند.

اما هواداران پرسپولیس با انتشار آمار و جام‌های مانوئل ژوزه، سرمربی‌ای که در دهه نود روی نیمکت سرخپوشان نشسته بود به استقلالی‌ها هشدار دادند دلخوش به افتخارات گذشته سرمربی جدید تیمشان نباشند، زیرا تضمینی برای موفقیت نیست.

مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی و یکی از نامحبوب‌ترین مربیان تاریخ پرسپولیس که هیچگاه مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار نگرفت، در تابستان ۹۱ به تهران رسید تا پروژه رویارویی محمد رویانیان در تیم پرسپولیس را به سرانجام برساند.

او طی ۵ ماه مربیگری در این تیم و در ۱۷ بازی لیگ برتر هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت که ۵ برد و ۶ تساوی و ۶ باخت (۲۱ امتیاز) بدست آورد و پرسپولیس را که در رده ۱۲ تحویل گرفته بود، در همان رتبه نیز تحویل داد و رفت!.

پرسپولیسی‌ها با این تصویر، ته دل استقلالی‌ها را خالی کردند

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.