کاپیتانهای پرسپولیس رقبای جدید هادی چوپان!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 00:32
اردوی تیم فوتبال پرسپولیس با حال و هوای مناسبی در حال برگزاری است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان های پرسپولیس در آستانه مصاف حساس مقابل السد از روحیه خوبی برخوردارند و این یعنی کل تیم برای این بازی مهم آماده است. امید عالیشاه که در همین مدت کوتاهی که از شروع فصل جدید گذشته، دو مقطع را با مصدومیت سپری کرده، اخیرا به فرم بازی برگشته و احتمالا در دیدار با السد بتواند بازگشت به میادین داشته باشد.

امید هر وقت که در زمین حضور داشته به معنای واقعی امید اصلی هواداران پرسپولیس برای نتیجه گرفتن بوده و به همین دلیل جایگاهی ویژه در ترکیب این تیم پیدا کرده است. وحید امیری نیز دیگر کاپیتان پرسپولیس است که نه فقط برای بازیکنان، بلکه برای طرفداران سرخ نیز حکم رهبر و لیدر واقعی را دارد. کنترل او روی حواشی ریز و درشت بزرگترین کمکی بوده که در تمام این سالها به پرسپولیس داشته و به لحاظ فنی همیشه یکی از بهترین‌های تیمش بوده است.

حالا این دو در تمرین پرسپولیس حسابی در کنار هم خوشحالند و انرژی بالای خود را به دیگر بازیکنان منتقل می‌کنند. وحید امیری تا به اینجای فصل یکی از نفرات ثابت پرسپولیس بوده و توانسته در مجموع لیگ برتر و لیگ نخبگان یک گل و یک پاس گل ثبت کند. پاس گل او در بازی آسیایی قبلی قرمزها مقابل پاختاکور بود که در همان دقیقه اول بازی رقم خورد و حالا باید دید مقابل السد چه عملکردی خواهد داشت. عالیشاه نیز سحت در تلاش است تا در این مسابقه فرصت بازی به دست آورد تا شاید اولین گل یا پاس گل خود در فصل جدید را ثبت کند.

پرسپولیس و السد قطر روز دوشنبه 30 مهر از ساعت 19:30 به مصاف هم خواهند رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.