رکورد تاریخی: مودریچ حالا بابابزرگ همه رئالی‌هاست!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 00:55
لوکا مودریچ با پشت سر گذاشتن فرانس پوشکاش به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در دقیقه 63 بازی مقابل سلتاویگو از بازی هفته دهم لالیگا، در رئال مادرید تاریخ ساز شد. او با 39 سال و 41 روز، مسن‌ترین بازیکنی است که پیراهن کهکشانی‌ها را به تن کرده است.

رکوردی که به 21 نوامبر 1965 برمی‌گردد، تاریخی که فرانس پوشکاش آخرین بازی خود را با پیراهن مادرید را با 39 سال و 36 روز سن انجام داد. لوکا در حال حاضر از او جلوتر است.

و او این رکورد را بیشتر ارتقا می‌دهد، حداقل تا زمانی که این آخرین فصل او در مادرید باشد، تقریباً به 40 سالگی می‌رسد. اما با این حال مودریچ امشب به زمین نرفت تا رکورد بزند، بلکه به دنبال یک اتفاق تاثیرگذار بود.

سلتاویگو به گل تساوی رسید و آنچلوتی به دنبال راه حل به نیمکت نگاه کرد و مثل همیشه اولین راه حل این ستاره کروات بود.

2097072

مودریچ در دقیقه 63 وارد زمین شد و پاس تماشایی او را موقعیت تک به تک به وینیسیوس جونیور رسید تا او در موقعیت تک به تک در دقیقه 66 بازی را به تساوی بکشاند.

مودریچ بار دیگر در دیدار مقابل سلتاویگو ثابت کرد که یک بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید است، بازیکنی که از 35 سالگی 204 بازی با پیراهن مادرید انجام داده است.

او البته در این مدت عناوین قابل توجهی هم به دست آورد و شش جام قهرمانی در چمپیونزلیگ نقطه پررنگ دوران حرفه‌ای اوست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.