اعتراض مدیر لاتزیو: یووه با هدیه داور برنده شد!

ورزش سه یکشنبه 29 مهر 1403 - 01:50
آنجلو ماریا فابیانی، مدیر لاتزیو، پس از شکست ۱-۰ برابر یوونتوس، از داوری شکایت کرد و معتقد بود که داگلاس لوئیز باید اخراج می‌شد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی تقریباً از همان ابتدا برای لاتزیو دشوار بود، زیرا السیو رومانیولی در دقیقه ۲۴ با یک تکل از پشت به پی‌یر کالولو را سرنگون کرد و اخراج شد که باعث شد لاتزیو از دقیقه ۲۴ با ۱۰ نفر بازی کند.

با این حال، ایوان پروودل تا دقایق پایانی بازی کار سختی نداشت اما در نهایت دروازه‌اش توسط ماریو گیلا، مدافع خودی، باز شد.

گیلا مدتی با مشکل عضلانی دست و پنجه نرم می‌کرد و با توجه به انجام تمام تعویض‌ها، در زمین ماند و روی صحنه گل نتوانست به‌درستی توپ را دفع کند و سانتر خوان کابال را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

فابیانی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «باید از بازیکنانمان بابت عملکرد فوق‌العاده‌شان تشکر کنیم. چیزی که باعث تأسف ما می‌شود این است که تمام دنیای فوتبال خواهان تصمیمات یکسان، برابر و بدون تبعیض هستند اما چنین اتفاقی نمی‌افتد. قبل از گل، داگلاس لوئیز به پاتریک مشت زد، اما VAR این صحنه را ندید و مداخله نکرد. داگلاس لوئیز همچنین با استوک‌هایش به روولا ضربه زد و باز هم هیچ مداخله‌ای صورت نگرفت، داور باید او را اخراج می‌کرد. آنها به یوونتوس هدیه دادند و به نظرم یووه برای بردن بازی‌ها به این هدایا نیاز ندارد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.