خلیل الحیه:«طرح ژنرال‌های صهیونیست» در شمال غزه محکوم به شکست است

خبرگزاری مهر یکشنبه 29 مهر 1403 - 04:55
مقام ارشد حماس با محکوم کردن شدید جنایات اشغالگران در بیت لاهیا گفت: ملت فلسطین در غزه هرگز به «طرح ژنرال‌های صهیونیست» در تخلیه اجباری از شمال غزه تن نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه به کشتار شب گذشته اشغالگران در منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه واکنش نشان داد.

شبکه العهد لبنان بامداد امروز (یکشنبه) گزارش داد که خلیل الحیه از گزینه‌های احتمالی جانشینی شهید سرافراز «یحیی السنوار» در بیانیه‌ای جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن ده‌ها فلسطینی بی دفاع در شمال غزه را به شدت محکوم کرد.

مقام ارشد حماس در بیانیه خود با خط و نشان کشیدن علیه وحوش صهیونیستی اعلام کرد که کشتار اشغالگران تروریست در بیت لاهیا در شمال غزه جنایتی غیر قابل اغماض است.

در این بیانیه آمده است که همه ما وظیفه داریم که به مسئولیت تاریخی خود در قبال کشتار جنایتکارانه این رژیم در غزه عمل کنیم و بی‌تفاوت نباشیم.

الحیه افزود: جامعه جهانی مسئولیت تاریخی و سیاسی در قبال جنایت‌های این رژیم بر عهده دارند.

این بیانیه می‌افزاید: جنایت اشغالگران در بیت لاهیا و جبالیا در شمال غزه برگ دیگری از پروند قطور جنایات رژیم نازی صهیونیستی در حق غیرنظامیان است.

مقام حماس افزود: تداوم نسل کشی فلسطینیان در شمال غزه از سوی اشغالگران با هدف اجرای طرح هدفمند کوچ اجباری فلسطینیان صورت می‌گیرد.

این بیانیه در پایان افزود: ملت فلسطین در غزه هرگز به «طرح ژنرال‌های صهیونیست» در کوچ اجباری از شمال غزه تن نخواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.